Política de privacidade

Política de privacidade

Desde Agrupación de Montañeros Independientes entendemos que é fundamental manter unha relación transparente contigo, por iso, presentamos a nosa Política de Privacidade a continuación, polo que que en Vostede está debidamente informado en todo momento sobre como recollemos e tratamos con seguridade os datos que nos proporcione.

Os seus datos serán tratados conforme á lexislación vixente e, concretamente, de acordo co establecido no Regulamento (UE) 2016/679, do 27 de abril de 2016 (RGPD) en materia de protección. das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos. Tamén en relación coa Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal e Garantía dos Dereitos Dixitais.

Unha lectura atenta da nosa Política de privacidade proporcionarache a información necesaria para saber que destino daremos aos datos que nos facilitas.

  1. QUEN É O RESPONSABLE DO PROCESAR OS SEUS DATOS?

Se vostede, ou unha persoa autorizada, nos facilitou os seus datos, informámoslle de que a Asociación de Montañeiros Independentes, con CIF: G15291370 é a responsable de o tratamento dos mesmos. Estes datos trataranse de acordo co establecido na normativa vixente en materia de protección de datos de carácter persoal.

É posible que haxa outros controladores nos tratamentos que realizamos, caso en que sempre informaremos de quen é o responsable do seu tratamento, así como do seu  datos de identificación.

En Asociación de Montañeiros Independentes compromémonos a cumprir a obriga de segredo dos datos persoais e o seu deber de gardalos. Para iso, adoptamos as medidas necesarias para evitar a súa alteración, perda, tratamento ou acceso non autorizado de acordo co establecido na Normativa.

2 ONDE INFORMAMOS?

Desde a Asociación de Montañeiros Independentes informámosche a través da web amimontanismo.es no apartado correspondente á política de privacidade . Máis información en "Aviso legal".

3 QUE DATOS PERSOAIS TRATAMOS?

Os datos persoais que tratamos son:

  • Aqueles que decides proporcionarnos voluntariamente
  • Os datos derivados das comunicacións que manteñas connosco.
  • A información correspondente á súa propia navegación no caso dos Servizos en liña, (enderezo IP ou información derivada de cookies ou dispositivos similares (pode consultar a nosa Política de Cookies na web).< /li>
  • A información que está dispoñible en fontes accesibles ao público, ás que podemos acceder lexitimamente.
  • Os datos derivados da relación contractual ou precontractual que manteña connosco, incluída a súa imaxe, informándolle sempre neste caso da posibilidade de captar a súa imaxe.
  • Aqueles que terceiros nos proporcionan sobre ti, existindo unha base lexítima para iso ou obtivendo o teu consentimento para iso.
  • Os datos de terceiros que nos proporcionas co consentimento previo do terceiro en cuestión.

4 COMO PROCESAMOS OS DATOS?

En Asociación de Montañeiros Independentes sempre tratamos os teus datos persoais cumprindo estrito a lexislación vixente. Ademais, informámoslle de que contamos coas medidas técnicas e organizativas axeitadas para garantir un óptimo nivel de seguridade, garantindo así que só accederán a elas aquelas persoas que teñan autorización, que as conservaremos intactas, evitando calquera perda intencionada ou accidental e que reforzamos os sistemas e servizos de tratamento de datos.

As ​​operacións, procedementos e trámites técnicos que realizamos de forma automatizada ou non automatizada e que permiten a recollida, almacenamento, modificación, transferencia e outras accións sobre datos persoais, son considerado tratamento de datos persoais.

5 CAL É A LEXITIMACIÓN DA TRAMITACIÓN?

A base da lexitimidade do tratamento dos Datos de Carácter Persoal será a que resulte da relación contractual ou precontractual, da relación laboral ou calquera outra que sexa requirida para o tratamento de datos, como o consentimento expreso.

6 COMO XESTIONAMOS AS COMUNICACIÓNS ELECTRÓNICAS?

De conformidade co disposto na Lei 34/2002, do 11 de xullo, de Servizos da Sociedade da Información e de Comercio Electrónico, e a Directiva 2002/58/CE, Informámoslle que pode recibir comunicacións e información de carácter comercial a través deste sistema de comunicación electrónica (correos electrónicos, mensaxes de resposta de formularios automatizados e outros sistemas de comunicación) cando nos deu o seu consentimento ou cando se trate de comunicacións comerciais relativas a produtos ou servizos similares aos prestados anteriormente pola persoa. responsable do tratamento dos seus datos.

No caso de que non desexes recibir comunicacións e informacións destas características, podes comunicalo por este mesmo medio indicando no asunto "BAIXA COMUNICACIÓN COMERCIAL" para que os seus datos persoais sexan eliminados da nosa base de datos. A súa solicitude activarase no prazo de 1 mes desde a súa presentación. No caso de que non recibamos unha resposta expresa da súa parte, entenderemos que acepta e autoriza a nosa entidade a seguir realizando as citadas comunicacións

No caso de recibir tales comunicacións por estes medios, informámoslle de que as mensaxes van dirixidas exclusivamente ao seu destinatario e poden conter información privilexiada ou confidencial. Se non es o destinatario previsto, notificámosche que o uso, divulgación e/ou copia non autorizados está prohibido pola lexislación vixente.

 

7 CANTO TEMPO CONSERVAMOS OS SEUS DATOS?

Os datos persoais relativos a persoas físicas que Asociación de Montañeiros Independentes recolla por calquera medio, conservaranse mentres o interesado non solicite a súa supresión . Así mesmo, conservaranse mentres se manteña a relación que orixinou o tratamento dos datos, respectando en todo caso os prazos legais de conservación. Transcorrido este período, os datos persoais eliminaranse de todos os sistemas da Asociación de Montañismo Independiente.

8 COMUNICARÁNSE OS SEUS DATOS A TERCEROS?

Non haberá cesión, transmisión ou cesión de datos persoais, salvo os xa informados, que non sexan consecuencia dunha obriga legal. Se por petición da Administración Pública ou das Institucións Autonómicas no ámbito das funcións que a lei lles atribúe expresamente, se solicitasen os seus datos, serán transmitidos.

Se se produce unha cesión, transmisión ou cesión de datos persoais fóra dos supostos previamente previstos, informarase previamente para que, se é o caso, nos preste o seu consentimento.

Pero para organizarnos correctamente, ter boas operacións e procedementos que garantan unha boa xestión, dende Asociación de Montañeiros Independentes pode ser necesario ter que contratar os servizos de asesores, profesionais ou outras empresas de servizos para procesar datos baixo as nosas instrucións.

Este tratamento por conta de terceiros está regulado por un contrato que é por escrito ou doutra forma legalmente admitida e que permite acreditar a súa celebración e contido, especificando expresamente que a persoa o encargado do tratamento tratará os datos de acordo coas nosas instrucións e non os aplicará nin utilizará para unha finalidade distinta á que figura no devandito contrato, nin os comunicará, nin sequera para a súa conservación, a outras persoas.

9 CALES SON OS SEUS DEREITOS?

A normativa de protección de datos outórgache os seguintes dereitos:

  • Dereito a revogar calquera consentimento dado previamente.
  • Dereito de acceso: Coñece que tipo de datos se están tratando e as características do tratamento que se realiza.
  • Dereito de rectificación: poder solicitar a modificación de datos que sexan inexactos ou non verdadeiros
  • Dereito de portabilidade: poder obter unha copia en formato interoperable dos datos que se están procesando.
  • Dereito á limitación do tratamento nos casos que considere innecesarios.
  • Dereito de cancelación: solicita a cesación do tratamentodos datos e a súa supresión cando xa non sexa necesaria a súa conservación.

 

Se desexa obter máis información sobre o tratamento dos seus datos, rectificar aqueles que resulten inexactos, opoñerse e/ou limitar calquera tratamento que considere non necesario, ou solicitar a cancelación do tratamento cando os datos xa non sexan necesarios, pode escribir a Agrupación de Montañeros Independientes en C/ Padre Sarmiento 8 bj izq, 15005 - A Coruña ou por correo electrónico a  info@amimontanismo.es.

  • Esta comunicación debe reflectir a seguinte información: Nome e apelidos do usuario, solicitude da solicitude, enderezo e datos de apoio.
  • O exercicio dos dereitos debe ser realizado polo propio usuario. Non obstante, poderán ser executadas por unha persoa autorizada como representante legal da persoa autorizada. Neste caso deberá achegarse a documentación que acredite esta representación do interesado.

Así mesmo, queremos informarlle de que pode retirar o consentimento prestado sen que afecte á legalidade do tratamento xa realizado, enviando a súa solicitude ao mesmo enderezo indicado no parágrafo anterior. . Neste caso, deberás acompañar á túa solicitude unha copia do teu DNI ou documento que acredite a túa identidade.

Recordarlle, ademais, que ten dereito a presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos (AEPD), se considera vulnerados os seus dereitos Protección de datos C/ Jorge Juan, 6 28001 -Madrid - FAX: 914483680- TELF: 901 100 099- Correo electrónico: ciudadano@agpd.es

10 CAL É A FINALIDADE E A BASE DA LEXITIMACIÓN DO TRATAMENTO DE DATOS?

Detallamos a continuación as finalidades do tratamento de datos realizado por algúns, ou todos, os controladores de datos enumerados  anteriormente.

ACTIVIDADE DE PROCESAMIENTO

OBXECTO DO PROCESAMIENTO

BASE DE LEXITIMACIÓN

Xestión fiscal e contable

Tratamento necesario para o cumprimento das obrigas fiscais e contables

Relación contractual

Obrigación legal do responsable

Anulación dos intereses lexítimos do controlador ou de terceiros

Xestión de contactos

Tratamento de datos para manter comunicacións cos interesados

Relación contractual

Anulación dos intereses lexítimos do controlador ou de terceiros

Consentimento expreso do interesado

Xestión de provedores

Análise, valoración, contratación, xestión de pedidos e xestión de pagamentos a provedores

Relación contractual

Xestión de estudantes

Datos do alumnado para contacto, xestión de clases, xestión de recibos de facturación, etc.

Consentimento expreso do interesado

Xestión de expedientes dos estudantes

Datos do alumno para poder realizar o expediente académico segundo a normativa vixente na materia

Consentimento expreso do interesado

Xestión de procedementos de tráfico

Xestión dos datos necesarios dos clientes ou cedidos por estes para poder xestionar e tramitar diferentes trámites ante a Dirección Xeral de Tráfico

Relación comercial

Consentimento expreso do interesado